Personlig telefonsupport når du trenger det
Vi er tilgjengelig når du måtte trenge det og forsøker etter beste evne å løse utfordringer i samarbeide med deg per telefon.
Om det er nødvendig med onsite assistanse vil dette avtales og gjennomføres så raskt det lar seg gjøre.

(Superkunder, kunder med fast supportavtale, prioriteres i nødssituasjoner)


les mer




Selvhjelp modellen
Vi ønsker så langt det er mulig å gjøre ditt firma selvhjulpne. Dette innebærer:

Opplæring av høyere kvalifiserte medarbeidere i din bedrift, som igjen kan assistere firma (superbrukere)

Fjerndrifting av deres nettverk for rask og effektiv feilretting



Supportavtalen inneholder:
1 - Avtaleperiode

2 - Vedlikehold av utstyr og nettverk

3 - Fri veiledning per telefon

4 - Onsite/fjernhjelp inkludert

5 - Oppgradering til Prioritetskunde

6 - Nettverks dokumentasjon

7 - Endringer ved forespørsel

8 - Taushets erklæring

9 - Kostnads beregning


eksempel



Google grupper
Om oss|Service|Løsninger|Support|Kontakt

Copyright © High Edge IT, 1995